Tuesday, February 24, 2009

aku tak tahula kenapa aku boleh jadi gile dalam bab kaunseling, psykologi, sosiologi, motivator and yang bersangkutan dengannya. apa2 yang aku buat atau baca mesti ada sangkut paut. idola akupun kebanyakannya dalam golongan tu juga.

bagi aku... artis ke atau sesapa je (except my family and friends) x kan boleh kalahkan diorang dalam hidup aku... cuma ada la beberapa kaunselor and motivator yang bagi aku sedikit menyakitkan hati. kalau boleh tak yahla jadi motivator oi... (kejamnye aku!)

ini ke ciri2 motivator and kaunselor yang berjaya? mengkritik orang lain? i don't think so... aku kene berubahla nampaknye jadi yang lebih baik. tapi... kalau hipokrit pun tak de gunanye juga.

hari tu salah seorang idola aku datang UiTM (Dr HM Tuah)... aku pun ape lagi... tak lepaskan peluangla! tapi memang bestla die tu...
banyak jugala input aku dapat... tapi nak dijadikan output tu... lambat sikitla! yela... perubahan bermula dari sikit2 bukan terus sekali gus gitu...

1 comments:

sempoi je said...

yole tu mida oi....

aku pon terima segala penjelasan di atas

eley poyo! time dr.HM Tuah datang korg borak je kn,pastu mulut mengunyah je...haha