Monday, February 23, 2009

HTML and bangun pagi


pemandangan waktu pagi di UiTM segamat...


dah naik pening kepala aku... HTML aku asyik jadi blank je! sampai aku sendiri dah tak tahu nak buat ape... rase macam nak hentak je laptop aku tu! tapi aku still sabar...

aku still mencuba buat yang terbaik. syukurlah... dah nak last2 minit HTML aku menjadi. tapi tula... kene mula dari awal! penat wo......
semalam je sebab nak siapkan benda ni aku tido kol 2... kawan2 aku sume tahu yang aku ni dahla jenis tido awal! sekarang ni kena tido lambat lak... fuh.............. kalau tak sebab kakak senior aku kejut aku pagi tadi... confirm! tak kol 10, kol 11 aku bangun! hehehe...

dah la tu... aku tak kunci jam lak 2! lagi haru biru kot! tak kisah r tu...

p/s : kalau dah tahu diri tu jenis susah bangun! kunci la jam. tak pun minta senior atau sesapa je

tolong kejutkan pagi!




0 comments: