Wednesday, March 11, 2009



25/02/2009

memangla mule2 tu excited gile nak gi kelas Puan R (betul! aku tak tipu!) pade mulenya aku salin semua dia punya nota and ape yang aku rase penting dalam penjelasan die. tapi lame2 Puan R... entah ke mana... tumpuan aku entah dah kemana! yang penting... aku dah keboringan!hahaha...


dahla pagi tu lambat gi kelas (bukan sengaje... aku tunggu kawan)lepas tu tak bagi tumpuan lagi pade ape yang dia ajar... tak ke macam sengal je aku ari tu!


ni semua salah abang senior tu...(ceh... salah sendiri! nak salahkan orang lakkan?) dalam tengah belajar tu... tibe2 Puan R jadikan masak kari sebagai contoh... die pun tanyela bahan2 yang ade dalam masak kari... mule2 tu abang senior ni cakap semua bahan-bahan die betul! tibe2 bleh lak die cakap masak kari ade letak daun kesom. dahla tu cakap confident je... orang dah cakap salahpun die tetap nak tegakkan benang yang dah basah.


dari situ bermulela kehilangan tumpuan aku pade segala penerangan Puan R... hehehe... aku ni jenis... kalau dah rajin... janganla ade yang spoil aku punye tumpuan tu! bila dah ade yang spoil pe lagi... aku buat keje sendiri r...


dulu... kalau aku boring or tension or sad... aku akan letakkan semua perasaan aku pade buku private aku (sesape yang bace mesti tak tahu itu luahan hati aku sendiri), pade novel aku (time nila selalunye aku dapat banyak idea nak buat story), and lastly pade rekaan baju aku (tak cantikpun... sebab aku tak reti design or melukis)


nak cerita kebosanan aku pade buku private aku... aku tak bawa gi kelas! nak letak dalam novel aku... aku tak bawa buku conteng novel aku! last choice... design entah ape2 baju... hehehe...


yang abang senior yang lagi tadi tak tegur aku walaupun aku duduk sebelah die tibe2 tegur "nak jadi designer ke?"


of course not! aku just lukis2 je la... kawan2 aku lak tak bleh blah... banyak gile komen2 tak memberangsangkan diorang bagi pade design baju aku! terime je la... lagipun bukannye aku nak jual puan design baju tu...(x ade org nak beli kot... hehehe...)



1 comments:

nor zafirah said...

klu bju tu design ckit lawa tutup atas msti aku bli....klu hrga lam 30rgt tu aku tempah 10 kat ko!