Thursday, July 23, 2009

h1n1

aku takut gak r bler 3 cawangan uitm ditutup... tapi aper y boleh dibuat skrg just doa semoger x de paper y berlaku...

dah la aku baru baik demam... x nak demam lagi... hate it!!!!!!!!!!!!!!!
abang aku sampai x pernah2 die bleh bangun pagi tetibe 1 pagi ni die bangun n msg aku... dalam kol 7 atau 8 gitula...

tanyer demam aku macam ne? aku pun jawabla... demam dah kebah sikit... sebab ari tu dah g penawar...

akak aku lagi best...
time birthday ari tu... aku kol die...
yela.. dpt kol free... celcom...

along: ko kat mane ni?
aku: kat uitm lah... naper tanye? (aku plik...)

along: kan uitm ko dah kene tutup...
aku: mane ader... mane along dengo????

along: tau la... bkn ko pun kene juga ke? (sabo je la dengr... dah la tak wish n x igt birthday aku... leh lak die tanyer cam 2... siot jer kan?)

aku: mane ader!!!! trukla along ni...

along: hehehe... ok la... along tgh keje ni... malam nanti kol lagi eh?
aku: ok... lgpun rindu ngan 3 org 2... (anak2 buah aku...)

sanggup akak aku cakap aku kene H1N1... tak sian ker dia pade adik die y comey nan seorang ni... sekali sekala perasan x salah kan?

1 comments:

nor zafirah said...

ape la akk ko...,
tpi y bab adik dy comei tu..hurm..,,comei sgt!!!
[x salah klu kite kna mnipu tuk jga hati org kan?!] LoL