Wednesday, July 15, 2009

demam...

aku tak taula kenapa... setiap kali baru masuk sem mesti aku demam!!! hate it!!! tapi... aku sedar gak!!! biler aku sakit ni sedikit demi sedikit dosa2 kecik aku diampunkan... (alhamdulillah)!

aku tanyer abang aku kenapa setiap awal sem aku mesti demam?
abang: tak biase lagi dengan keadaan kat sana kot! truk tak demam?

aku pun jawabla dalam hati... tak biase? dah 3 sem kot aku kat cni... tpi x dela aku jawab cam gini ngan abang aku.
aku jawab ckit trukla demam kali ni... biler malam jer badan jadi panas! tadi g penawar tpi penawar tutup...
abang: g naik ape tadi?

kikiki... abang aku tak tau aku g penawar dlm ni jer!!! die igt aku g keluar!!! kuikuikui....
aku pun menjawab sambil gelak... kat dalam ni ade penawar... dekat jer ngan kolej... jadi jln kaki pun bleh!
abang: ok... nanti g la lagi...

aku pun menjawab: x bleh... ptg ni ade kls smpai kol 5. penawar tutup kol 5... (manela tau kls abis kol 3 lebih jer...)
abang: terus x bls... (hehehe... aku lupe nak bagi tau... aku bagi mesej ngadu aku demam mase tu abang aku tengah keje... jadi kalau dia dah tak balas tu maksudnyer die ade keje y perlu diselesaikan la tu...)

lupe lak nak bagi tau... abang aku ni memang jenis yang tak banyak cakap... ikut genetik bapa aku... aku lak ikut genetik mak aku... kakaka...

0 comments: