Sunday, April 26, 2009

study week

2 minggu aku kat rumah... tetiba lak jadi seorang anak yang baik! satu rumah aku bersihkan tapi lum sipa lagi r... ade yang tak sempat nak kemas
yang paling best... setiap petang aku tolong mak aku jage kebun die... banyak r sayur. kalau nak dipikir balik aku pula yang lebih2... mane2 pokok yang mak aku tak jirus and jage... aku marah mak aku... hehehe
yang paling tak leh blah... pokok bayam mak aku sampai jadi liat dah batang die baru mak aku cabut nak masak!hehehe

hari kedua kat rumah mule dah menyeksakan! mesin basuh aku rosak! dah kene anta baiki! arrrghhhhh.........................
sehari sebelum aku balik uitm baru mesin tu dianta balik kat rumah aku! bayangkan... hampir 2 minggu aku kat rumah basuh kain guna manual! (basuh gune tangan r...)
seksa!!!!!!!!!!!!

1 comments:

happiness said...

selame ni... aku t'tnyer2 nape x de org komen... baru ni aku tau naper...