Wednesday, April 8, 2009

alhamdulillah

syukur ke hadrat ilahi... akhirnye siap gak sume keje2 aku! lepas ni boleh la tido cam biase!
aku dah tak sanggup nak tido lambat lagi! cam hari2 yang sebelum ni... kawan2 aku sume dpt tgk muke aku yang ala2 jerangkung tu! ngantuk tahap gaban r! lebih2 lagi semalam!

org tanye aku lain... lain yang aku jawab! tak macam blur tahap gaban lak kan? huhuhu... sampai kene gelak wooo...

memang semalam la aku ngantuk tahap gaban siapkan report yang aku sendiri tak tahu siap ke tak... yang aku tahu... aku dah anta dah report tu!

kakaka... yang tak leh blah kene gelak ngan kawan aku r... aku tgh blur tahap gaban diorg leh lak ckp "nila jadinye kalau org yang tak biase tido lmbt, tido lmbt!" huhuhu...

p/s: jgn tido lambt cam aku... kalu bleh dptkan tido yang cukup! jangan jadi cam aku... kan dah pening kepala semalam! sampai skrg masih ade sisa2 pening tu...

0 comments: